
xa0 واااااااااااااییییییییییییی بچه ها باورم نمیشه تولدم یادتون بود:) مرسی آجی کیمیا جونم واقعا خوشحالم کردی عزیز دلم :) یه حسی همش بهم میگفت بیام توی وبلاگ حالا فهمیدم یه جورایی با آجیام تله پاتی دارم از همه که بهم تبریک گفتن خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم ...
ادامه مطلب
xa0 واقعا آدم حظ میکنه میاد میبینه این همه فرزند دایرکشنر تربیت کرده راستی سلام توی این چند روز خیلی خیلی به یادتون بودم وقتی اومدم اینجا دیدم شما هم به یادم بودید به جمله ی دل به دل راه داره کاملا ایمان آوردم واقعا از همه تبریکاتون ممنونم خیلی خوشحالم هنوز اینقد به یادمین روز مادر بر شما هم مبارک خیلی دلم واستون تنگ شده.. xa0...
ادامه مطلب